Think Positif!

Assalamualaikum & Selamat Pagi !

Lama betul tak mengupdated blog nie,naik bersawang hehehee…diharap semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya & sentiasa dilindungi olehnya.Sekejap jer masa berlalu…pejam celik..pejam celik..ha!! dah tahun baru Islam upernyer..Salam Maal Hijrah 1433H….hari ini dah pun 5 Disember 2011 bersamaa 9 Muharam 1433H..perghh!!!laju betul masa bergerak,tu yang pepatah kate ‘ MASA ITU EMAS

Hari ini Isnin,minggu baru untuk hari yang baru…harap semua dalam keadaan sentiasa perfikiran positif setiap mase,detik & ketikaπŸ˜€,walau apa pun yang terjadi kite fikir positif..positif..positif..!!!! buat apa pun klu tak fikir secara postif tak jadi ape punye kan???yang berkerja makan gaji…think positif ok!yang meniaga think positif ok!yg study think positif ok!! ape pun positif ok…….

 

Ni nak share sikit Strategi Dr. Azizan Osman http://www.marketingpower.com.my/site

5 Sikap Positif Untuk Berjaya!!!

 

Posted on December 5, 2011, in PUBLIC TOPIC and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: