31.12.2011

Assalamualaikum,selamat pagi & good morningπŸ™‚

Harap semua dalam keadaan sihat hendaknya…

Permulaan pagi ini sangat-sangat memberi kuasa tambahan dalam diri ini,bangun seawal jam 6 dengan menunaikan solat subuh,selepas itu mengalas perut dengan beberapa keping roti untuk bekalan tenaga yang akan di bawa ke Taman Bukit Jalil.Hari ini memang semangat lain macam,pergi joging tue..hehheee,masalahnya larat ker??dah lame benor tk pegi excersise…tapi gigihkan jer lah hati..

Sampai kat Taman Bukit Jalil,tengok kiri tengok kanan…uhhh ramai jugak orang,aku pun mulakan ler serba sikit regangan badan…almaklumlah ler dah lame tk buat kang tergeliat pulak urat pelikat aku..hehehhee,dalam 5minit gitu aku pun terus mulakan aktiviti joging aku….joging lebih kurang 300meter aku dah rase pancit,mengah2 sangat2 tau…huhuu,last2 aku berjalan jer pusing taman tu…ala2 atelic pejalan kaki lah konon…hahahaa *persan lh pulak* ahaks! pusing punya pusing dapat ler 3 laps taman aku pusing…kire ok lah,esok2 boleh pusing banyak kali…:D

Sampai jer rumah rehat jap 5 minit,pastu terus basuh kete..nak tambahkan kuar peluh lagi..hehhee,basuh & lap pun dah mencurah2 peluh kuar…almaklum ler banyak sangat lemak dalam badan nie..hehehee….cuaca pun hari ini sangat baik..syukur!!!

Pas ni nak siap2 balik kampung isteri kat Desa Maju Felda Sungai Tengi, nak rest kat sane..ade kelapangan aku nak pegi mancing ikan habiskan waktu terluang…:D, tengok joran pun dah bersawang n karat, harap2 ok lg ler tu….:D, ok lah nnti kite story mory lagi ok…nak siap2kn diri dulu…….adios,Wassallam…..

Posted on December 31, 2011, in CELOTEH. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

