Motor kesayanganku rosak kembali

Assalamualaikum,selamat pagi & dah nak masuk tenghari :)!

Pagi ni rutin harian aku macam biasa lah,pergi kerja kat Nilai,tepat jam 7.15pagi aku gerak ke opis mcm biasa.Dalam perjalanan dilebuhraya selepas tol Kajang menghala ke Seremban motor tibe2 tersengguk…pastu bunyi enjin yang terlampau kasar,aku pun berhenti ke tepi dan tengok ape yg terjadi,main2 minyak bunyi kasor betul,aku rase tak tepet bunyi ataupun timing change longgar….

Nasib ler boleh jugak dibawak motor tu,tapi tak boleh laju ler,kuar tol Bangi terus menuju ke kampung aku,lega jugak ler sebab die tak mati langsung….tengok bengkel tak bukak lagi,sekarang dah jam 12.00tghari pun tak bukak lagi,ade hal kot orang bengkel nie…harap2 kejap lagi bukak ler…kalau tak bukak mau esok aku TERcuti koje lagi……

 

Posted on January 19, 2012, in PUBLIC TOPIC. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: